Wednesday, August 20, 2008

მე ოთხი ვარ

მე ოთხი ვარ. 
ერთი, ორი, სამი და ოთხი. 
ჰოდა, მრავლობითში მომმართავენ. არა, თქვენობით კი არა. მრავლობითში! 
რენოს უკანა სავარძელში ვიჯექი, ყველა ფანჯარა ჩაწეული იყო და ვერავის ლაპარაკს ვგებულობდი ქარის შიშინის გარდა. არიქა, ასწიეთ ფანჯრები, თქვენი ლაპარაკი არ მესმისთქო. ხუთი-ექვსი წამი ვიხუთებოდით, მერე ჩემს წინ მჯდომმა მითხრა, მომიტევეთ ოთხივემ მაგრამ ფანჯარა უნდა ჩავწიოო. ასე, შიშინით ავიარე დიდი აღმართი. 
გუშინდელი ამბავია. არ ვიცი იმ ადგილ რა ჰქვია, ქალაქიდან გასასვლელი გზა კარგად ჩანს. გაჩახჩახებული ტრასა და სრწაფმავალი მანქანები, სად ჯანდაბაში ეჩქარებათ არავინ იცის. ლუდიც გემრიელი იყო და გარემოც. მერე ჯარისკაცები დაგვადგნენ, სასწრაფოდ დატოვეთ აქაურობაო. ცოტახანს ვიქნებით, ფოტოებს მაინც არ ვიღებთ და ხედით ტკბობა გვაცადეთთქო... 
ისევ შიშინით ჩამოვიარე დიდი აღმართი. 
საღამო აივანზე გაგრძელდა. მანამდე ლითონის ბებო, საპალნიანი ჯორი, მობანავე ლითონის ბავშვები და ტომარა აკიდებული ბიჭი ვნახე და სიგარეტის ნამწვავის გადაგდების სიავეზე რამდენიმე წუთიანი ტექსტი მოვისმინე. თურმე თუ სიგარეტის ნამწვავს მიწაზე დააგდებ, წვიმის შემდეგ მისგან აღარაფერი დარჩება... ლითონის ბებოსთან მიწა არ იყო.
მერე აივანი, სიგრილე, ბრინჯი კალმარებით და კიდევ რაღაცით, რომლის გაკეთებასაც ნუ იტყვით და მთელი დღე დასჭირდა თურმე. კვერცხში დამწვარი პურიც გემრიელი იყო. შავი ბაკარდი მითუმეტეს. 
მოგვიანებით გავარკვიე რომ ჩემი საყვარელი ფერი მუქი ნარინჯია და "ძუძუს" მიმართ ინდიფერენტული ვარ. 

***

ჰო, მე ოთხი ვარ! 
პირველს კარგად ვიცნობ დიდი ხანია. მეორეს სამი წელია უკვე. მესამე სხვებმა გამაცვნეს და მეოთხე გამოგონილია. ოთხის კვალობაზე საკმაოდ უღიმღამო და მოსაწყენი ვარ. ცოტა რამის თქმა შემიძლია ოთხივეზე ერთად ან ცალ-ცალკე, მაგრამ არ მინდა. 

***

ორ საათსა და ოცდაათ წუთში ოთხივე ერთად თითქმის მეოთხედი საუკუნის იქნება. ოთხივეს სჯერა სასწაულის. არა, კი არ სჯერა. სასწაულები თავისთვის არსებობენ, სადღაც აქვე, უბრალოდ უნდა მიხვიდე და დაიჩემო. შეეხო მაინც! 


4 comments:

lei'la said...

mtavaria es mshoblebma ar tsaikitxon :)

ჩორვენი¹³ said...

mtavaria geometriuli progresiit ar gamravldet tore shemdegi nabiji ga16teba iqneba :D

lai'la said...

unda dainaxi da unda gindodes.... ara mxolod sityvierad gindodes....

tamuna said...

პირველი ბავშვობა, მეორე აწმყო, მესამე საზოგადოების თვალით და მეოთხე იდეალური? ;)